WSK M21W2 Dudek to prawdziwa perełka wśród polskich motocykli z czasów PRL. Produkowany przez Wytwórnię Sprzętu Komunikacyjnego w Świdniku, Dudek był odpowiedzią na modę na choppery, która zapanowała po sukcesie filmu “Easy Rider”. Motocykl ten, choć produkowany tylko przez trzy lata (1975-1977), zyskał status kultowego dzięki swojemu unikalnemu designowi i charakterystycznym cechom. Dudek wyposażony był w dwusuwowy silnik o pojemności 175 cm³, który generował moc 14 KM, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 105 km/h. Jego konstrukcja opierała się na stalowej ramie, a zawieszenie przednie składało się z dwóch amortyzatorów z tłumieniem olejowym, co było nowoczesnym rozwiązaniem na tamte czasy. Motocykl posiadał również 12-voltową instalację elektryczną, co było rzadkością w tamtym okresie.
WSK Dudek wyróżniał się także swoim wyglądem – szerokie opony, nisko osadzony siedzenie i charakterystyczne, wydłużone błotniki nadawały mu niepowtarzalny styl. Choć nie był najbardziej znanym polskim motocyklem, to z pewnością był jednym z najbardziej ekstrawaganckich i poszukiwanych przez kolekcjonerów. Dziś Dudek jest symbolem polskiej myśli technicznej i pasji do motoryzacji, a jego unikalny charakter sprawia, że jest ceniony zarówno przez miłośników klasycznych motocykli, jak i tych, którzy cenią sobie oryginalność i historię
WSK Dudek Sport 175
Ważny przegląd techniczny i ubezpieczenie
SPRZEDANY!