Fiat 126, eksportowany z fabryki w Tychach, różnił się od modelu 126p kilkoma istotnymi szczegółami. Przede wszystkim, wersja eksportowa miała wyższy standard wykończenia wnętrza, co obejmowało lepsze materiały i bardziej komfortowe siedzenia. Zewnętrznie, model eksportowy wyróżniał się większymi reflektorami i zderzakami, które były dostosowane do międzynarodowych norm bezpieczeństwa. Ponadto, Fiat 126 eksportowany miał inne oznaczenia na karoserii, które odróżniały go od wersji produkowanej na rynek polski.
Fiat 126. Wersja eksportowana wyprodukowana w Tychach (VIN ZFA). Elementy i detale sygnowane logiem Fiata.
Samochód posiadam od 2014 roku. Od 2016 roku po renowacji jest w użytku.
Zakres renowacji obejmował: remont blacharski, lakierowanie, remont mechaniczny.
Została wymieniona duża ilość poszyć, elementów, żadnego łatania, elementy były spawane bądź zgrzewanie zgodnie z procesem fabrycznym. Newralgiczne miejsca w nadwoziu które powierzchownie wyglądały w porządku zostały wypiaskowane w celu sprawdzenia czy aby na pewno nie wymagają ingerencji.
Prace zostały przeprowadzone z nadwoziem znajdującym się na stojaku.
Od spodu jest też niebieski (kolor 481), zabezpieczony według fabrycznych metod, tak samo gdy opuścił fabrykę, bez żadnych dodatkowy konserwacji (bitex itp.)
Podczas uzbrajania nadwozia zostały zamontowane nowe:
Posiadam zdjęcia z każdego etapu (około 500 zdjęć). Oczywiście przekaże je nowemu właścicielowi.
Zapraszam do kontaktu.
SPRZEDANY!