Yamaha XV1700 Road Star Warrior to prawdziwa bestia na drodze, która łączy w sobie moc, styl i niezawodność. Ten motocykl, znany ze swojego potężnego silnika V-twin o pojemności 1670 cm³, oferuje niesamowite osiągi i dynamiczną jazdę, która zadowoli nawet najbardziej wymagających motocyklistów. Road Star Warrior to nie tylko maszyna, to symbol wolności i pasji do jazdy.
Jednym z najbardziej fascynujących faktów dotyczących tego modelu jest jego sukces w wyścigach. W 2002 roku zespół Nigela Patricka wygrał serię AMA Hot Rod Prostar Cruiser Racing, jeżdżąc właśnie na świeżo debiutującym Yamaha Warrior 1700. To osiągnięcie podkreśla nie tylko sportowy charakter tego motocykla, ale także jego niezawodność i doskonałe właściwości jezdne.
Kupując Yamaha XV1700 Road Star Warrior, inwestujesz w motocykl, który oferuje nie tylko wyjątkową moc i precyzję prowadzenia, ale także unikalny styl i komfort. Jego agresywny wygląd, inspirowany sportowymi motocyklami, oraz zaawansowane zawieszenie wzorowane na modelu R1, sprawiają, że każda przejażdżka staje się niezapomnianym przeżyciem. Yamaha XV1700 Road Star Warrior to prawdziwa legenda, która z biegiem lat zyskuje na wartości i prestiżu, stając się marzeniem każdego miłośnika motocykli.
Do sprzedania posiadam jeden z moich motocykli Yamaha XV 1700 Road Star Warrior z 2007 roku, przebieg 29tys mil.
Yamaha została przeze Mnie rozebrana do gołej ramy z silnikiem i przerobiona tak jak widać na zdjęciach.
Warrior przeszedł następujące modyfikacje.
Wizualne:
– nowy lakier Yamaha Black,
– ściągnięta ze Stanów owiewka przód i pług pod silnik, pomalowane w kolor,
– kierownica Baron T-Bar, z przewodami poprowadzonymi w środku, pomalowana proszkowo na czarny połysk, przełączniki pomalowane proszkowo na czarny mat,
– manetki Avon Grips z lusterkiem z lewej strony,
– linki gazu plus sprzęgła wrzucone z czarny oplot,
– pompa hamulcowa przednia została zregenerowana, pomalowana proszkowo na czarny mat, klamka sprzęgła i hamulca również pomalowane proszkowo na czarny mat,
– pompa hamulcowa tył i zacisk hamulcowy zregenerowane,
– zaciski przód rozebrane, wyczyszczone i nasmarowane,
– nowe sportowe tarcze hamulcowe, nowe śrubki tarcz,
– nowe złote klocki hamulcowe EBC przód i tył
– nowe czarne przewody hamulcowe w stalowym oplocie Hel przód i tył, układ zalany płynem hamulcowym Motul RBF 660,
– felgi pomalowane proszkowo w czarny połysk, nabite wszystkie nowe łożyska w kołach i pulley’u,
– nowe opony Metzeler Marathon ME880, przód 130/70/18R, tył 260/40/18,
– felga tył została profesjonalnie przerobiona przez firmę DBlackBox Custom Welding z Warszawy na 18” i poszerzona na 9.5J
– wahacz poszerzony, wzmocniony i na nowo pospawany. Całość pomalowana proszkowo, nabite nowe łożyska,
– mocowanie zacisku tył przespawane, przekręcone o 90 stopni, zacisk schowany za wahacz żeby pokazać felgę, pomalowany proszkowo,
– lagi przód zregenerowane, nowe uszczelniacze i olej,
– tylny zestaw obniżający na śrubach rzymskich,
– ręcznie robione, boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej plus podświetlenie LED Koso,
– zintegrowana z kierunkowskazami lampa tył LED,
– przednie kierunkowskazy przyciemnione i pomalowane w kolor,
– podnóżki, mocowanie podnóżków, dźwignię hamulca i zmiany biegów, cięgna, napinacze, osłony silnika, banany błotnika, wlew paliwa i masa innych części wypiaskowane i pomalowane proszkowo na czarny mat.
Mechanicznie:
– wykonane „left and right side clean up”
Wyrzucony fabryczny AirBox z filtrem powietrza z prawej strony, wyrzucony zawór LCV, wyrzucony i zaślepiony system dopalania spalin AIS, odsłonięty silnik,
– przeniesiony zawór ciśnienia paliwa,
– wykonana nowa linia paliwowa na przewodzie AN10 i szybko złączce, nowe uszczelki,
– założone sportowe filtry na przepustnicach,
– nowe świece,
– przeniesione cewki zapłonowe pod zbiornik,
– przeniesione map sensory i czujnik ciśnienia atmosferycznego pod zbiornik,
– wrzucony sportowy docisk sprzęgła Barnett, mocniejsze złote sprężyny docisku, wykonane 3 plate mode, półtarczki zastąpione pełnymi tarczkami, nowa uszczelka,
– układ wydechowy Mortons Custom ze Stanów, urywa głowy przechodniów na chodniku,
Całość została wystrojona na hamowni przez Cerbola w Poznaniu na PC3.
W motocyklu wymieniony olej Amsoil 20w50 wraz z filtrem, wymieniony olej w przekładni Amsoil 75W90, naoliwione filtry powietrza.
Wszystkie elementy, które wymagały wymiany zostały wymienione.
Zrobiony pełen serwis.
Wojownik na żywo robi piorunujące wrażenie i zwraca na siebie uwagę gdziekolwiek się pojawi.
Piec o pojemności prawie 1700cm3 w układzie V2 plus powyższe modyfikacje czynią go prawdziwą lokomotywą.
Narowisty, wściekły, na 3cim biegu jeszcze brakuje trakcji.
Zarejestrowany na Mnie, opłacony z ważnym przeglądem.
Sprzedaję, ponieważ jest to mój 4ty motocykl i zaczynam kolejny projekt
52 500 PLN