0.00

Specyfikacja
  • 55 km
    Przebieg
  • Manualna
    Skrzynia
  • Zgórsko
    Lokalizacja
Opis

Vespa 400 ACMA to uroczy mikrosamochód, który zdobył uznanie dzięki swojej kompaktowej budowie i niezawodności.

Wyprodukowany przez francuską firmę ACMA według projektów włoskiej spółki Piaggio, ten dwusuwowy silnik R2 o pojemności 394 cm³ oferuje moc 16 KM przy 4350 obr./min.

Vespa 400 wyróżnia się unikalnym układem napędowym na tylną oś oraz 3-biegową manualną skrzynią biegów. Jego wnętrze jest proste, ale funkcjonalne, z miejscem na bagaż lub dwójkę małych dzieci za przednimi siedzeniami.

Ten model jest idealnym wyborem dla miłośników klasycznych pojazdów, którzy cenią sobie styl i historię motoryzacji.

Pierwsza seria Vespa 400, całkowicie odrestaurowana w moim warsztacie.  Została rozebrana „do ostatniej śrubki”, zrobione zostały wszystkie blachy i lakier, silnik, zawieszenie, elektryka, zostały założone nowe opony, akumulator itp. Samochód wygląda jak nowy. Od remontu przejechał około 120 km. Autko spełnia wszelkie warunki aby je zarejestrować jako mikrosamochód.

Vespa 400 to mikrosamochód z silnikiem umieszczonym z tyłu, produkowany przez ACMA w Fourchambault we Francji od 1957 do 1961 roku według projektów włoskiej firmy Piaggio. Sprzedawano trzy różne wersje: „Luxe”, „Tourisme” i „GT”

Samochód miał swój głośny publiczny debiut 26 września 1957 roku podczas prezentacji prasowej zorganizowanej w Monako.

Model 400 był dwumiejscowym samochodem z miejscem za siedzeniami, w którym można było pomieścić bagaż lub dwójkę małych dzieci na opcjonalnej poduszce. Przednie siedzenia miały proste rurowe metalowe ramy z tkaninową tapicerką na elastycznych „sprężynach”, a pomiędzy siedzeniami znajdował się hamulec ręczny, rozrusznik i ssanie. Zmiana biegów była zamontowana centralnie w podłodze.

Tylne drzwi na zawiasach zostały pokryte od wewnątrz jedynie cienką plastikową okładziną przymocowaną do metalowego poszycia panelu drzwi, zapewniając cenną dodatkową przestrzeń wewnętrzną. We wczesnych samochodach okna w głównych drzwiach nie otwierały się, co spotkało się z krytyką, ale zwiększały szerokość użytkową dla kierowcy i pasażera.

Oprzyrządowanie było bardzo proste i obejmowało jedynie prędkościomierz i lampki ostrzegawcze niskiego poziomu paliwa, światła drogowe, ładowanie dynama i kierunkowskazy. Dach kabrioletu można było zwinąć z szyny przedniej szyby do górnej części tylnej pokrywy silnika, pozostawiając konwencjonalne metalowe boki nad drzwiami.

Akumulator 12 V znajdował się z przodu samochodu, za atrapą przedniego grilla, na wysuwanej półce. Koło zapasowe znajdowało się we wnęce pod siedzeniem pasażera.

Zapraszam do kontaktu.

Kluczowe informacje
  • Rok produkcji: 1959
  • Pojemność: 394 cm³
  • Moc: 16 KM
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Napęd: Tylny
  • Faktura VAT-marża
Cena

58 000 PLN

Lokalizacja

Recent Vehicles
0.00
Jaguar XJS 5.3 V12
JAGUAR XJS 1987 – 43800PLN
  • 131 701 km
  • Automatyczna
  • Kielce
0.00
VW Golf MK1 MKI Cabrio
0.00
Mercedes-Benz 420SEL W126
MERCEDES-BENZ 420SEL W126 1988 – 36000PLN
  • 198 892 km
  • Automatyczna
  • Olsztyn
0.00
bmw e30 alpineweiss cabrio 1987
BMW 325i E30 CABRIO 1987 – 73000PLN
  • 160 000 km
  • Manualna
  • Sienno
Podobne ogłoszenia

Zobacz inne ogłoszenia w tej kategorii