Renault R4 DL to samochód, który łączy w sobie urok klasyki i niezawodność, oferując wyjątkowe wrażenia z jazdy. Ten model, znany ze swojej wszechstronności i prostoty, jest idealnym wyborem dla każdego, kto ceni sobie funkcjonalność i styl.
Wnętrze R4 DL zachwyca przestronnością i praktycznym układem, co sprawia, że każda podróż staje się komfortowa i przyjemna. Renault R4, wprowadzony na rynek w 1961 roku, był pierwszym masowo produkowanym hatchbackiem na świecie, co zrewolucjonizowało rynek motoryzacyjny i uczyniło go jednym z najpopularniejszych modeli w historii.
Wybierając Renault R4 DL, inwestujesz w samochód, który nie tylko zachwyca swoim wyglądem, ale również oferuje niezawodne osiągi i kawałek historii motoryzacji.
Rok produkcji 1970, wiek auta: 54 lata.
Pierwszy i jeden, jedyny właściciel w Polsce.
Czarne tablice rejestracyjne.
To pierwszy rocznik z fabrycznymi pasami bezpieczeństwa z przodu i instalacją elektryczną 12V.
R4 DL od 34 lat stoi przykryta w ogrzewanym garażu, nieużytkowana.
Oczywiście regularnie przetaczana.
.:.
Samochód przyjechał na kołach z Wielkiej Brytanii w 1987 roku. Kupił go dla siebie i przyjechał nim mój Tata.
Pierwsza rejestracja w Polsce: 6 lipca 1987 roku.
W latach: 1987-1989 samochód użytkowany okazjonalnie.
Od roku 1990, przez 34 lata stoi sobie nieużywany w hali garażowe. Zdjęcia zrobione w tym garażu.
.:.
Egzemplarz z 1970 roku w oryginalnym stanie.
Nie motany, nie modyfikowany, nie unowocześniany, nie drutowany.
Żadnych zmian w nadwoziu, czy modyfikacji mechanicznych.
Oryginalny stan nadwozia, wszystkie chromy, listewki, gumki, przełączniki, spinki, pod maską tak samo.
Wszystko jest.
Gdzie się da zajrzeć: nadwozie bez rdzy, dziur i ubytków.
Gdzie nie ma lakieru – zabezpieczony jakąś farbą podkładową blisko 35 lat temu.
Podwozie zabezpieczone oryginalnym Tectylem.
Samochód do obejrzenia w Piastowie pod Warszawą.
OC opłacane regularnie przez te wszystkie lata. Brak przeglądu technicznego.
PS.
1. Samochód z 1970 roku nie ma numeru VIN (VIN pojawił się w 1981 roku).
Wpisałem więc oznaczenie modelu i numer nadwozia.
2. W 1990 roku został wyjęty silnik ze skrzynią biegów, nie pamiętam szczegółów, byłem nastolatkiem.
Tata (zawodowy mechanik samochodowy) miał znów auto złożyć, ale zawsze było coś ważniejszego, więc hobby mogło poczekać. Kilka lat temu zmarł.
Auto stoi.
Jak się nie sprzeda, to za rok-dwa dam go do Francji do zakładu Renault Refactory, żeby zrobili konwersję napędu spalinowego na elektryczny, i wtedy go sobie będę po Warszawie użytkował jako pełen elektryk. Więc alternatywę mam :).
3. W 1988 roku przetapicerowane wnętrze na czarny welur: fotele i boczki.
I dodane przednie zagłówki od dużego Fiata czy Poloneza = zgroza;
oczywiście do wyrzucenia.
4. Mam dużo części zamiennych/zapasowych do tej R4.
Tata przywiózł tym samochodem dużo oryginalnych części do R4.
Część z nich jest na ostatnich zdjęciach.
Wszystkie części jakie mam, od kompletu drugich kół, przez blachy, szyby, deskę, atrapę, po mechaniczne, i jakieś inne – wszystko oddaję w cenie samochodu.
Przedmiotem sprzedaży jest samochód widoczny na zdjęciach + wszystkie części i rzeczy dodatkowe, które do niego mam.
29 900 PLN