Porsche 911 debiutowało jako model 901 w 1963 roku, z dwulitrowej jednostki bokser generując 130 KM. Na rok 1968 seria podzielona została na wersje 911 T (bazową), 911 L (luksusową) oraz najbardziej dziś poszukiwaną i najdroższą – 911 S (sportową). I właśnie ta ostatnia wersja jest pozycją obowiązkową każdego kolekcjonera marki ze Stuttgartu.
Prezentowany Porsche 911-S rok 1976. Stan oceniono na 8/10. Fotele skórzane szyte ręcznie z poszanowaniem oryginalności.
Felgi Fusch.
Dach panoramiczny.
5 biegowa skrzynia biegów.
Nowe opony.
Historia pojazdu.
Silnik 3.0 165 kW 224 KM.
Wszystkie naprawy wykonywane na bieżąco, samochód jest w idealnym stanie blacharskim i mechanicznym, brak wymiany nowych tylnych zacisków hamulcowych, dlaczego z powodu braku użytkowania auto i że tylne zaciski są oryginalne, mam już wiele lat i chcę je wymienić na oryginalne zaciski nowe.
Silnik ma przejechane ok. 80 tys.km, bo 2 lata temu robili u mnie kontrolę kompresji silnika i jest w idealnym stanie. Samochód jest w stanie 8,5/10. Dam ci więcej zdjęć, a jeśli masz pytania, wyjaśnię je zachwycone! Z góry bardzo dziękuję.
SPRZEDANE!