Mercedes E250 T D S124, znany również jako E-Klasa T-Modell, to model kombi produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-Benz w latach 1985-1996. Ten samochód był częścią serii W124, która była znana z niezawodności, trwałości i zaawansowanej technologii na swoje czasy.
Historia modelu S124 zaczyna się od jego premiery na Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie we wrześniu 1985 roku. Był to następca popularnej serii S123 i wprowadzał wiele nowoczesnych rozwiązań technicznych, takich jak wielowahaczowe zawieszenie tylne oraz hydropneumatyczne zawieszenie poziomujące, które utrzymywało stały poziom samochodu niezależnie od obciążenia.
Jednym z ciekawszych elementów tego modelu była opcja siedmiomiejscowa, gdzie w bagażniku można było zamontować składane siedzenie skierowane tyłem do kierunku jazdy, przeznaczone głównie dla dzieci. W celu zwiększenia bezpieczeństwa, zbiornik paliwa umieszczono pod bagażnikiem, a w razie kolizji tylnej, miał on opadać na ziemię, aby nie doszło do wycieku paliwa.
Model E250 T D był napędzany przez silnik diesla o pojemności 2,5 litra, który był znany z oszczędności paliwa i niezawodności. W 1989 roku silniki diesla zostały zmodernizowane, aby zmniejszyć emisję spalin i poprawić efektywność paliwową, co również skutkowało niewielkim wzrostem mocy.
W 1993 roku cała linia W124 została odświeżona, aby spełniać nowe normy emisji spalin Euro 1. Zmiany obejmowały m.in. nowe reflektory, przeprojektowane zderzaki oraz bardziej nowoczesne wnętrze z lepszymi materiałami wykończeniowymi. Model ten był również dostępny z napędem na wszystkie koła 4Matic, co było nowością w tej klasie pojazdów.
Mercedes E250 T D S124 to samochód, który łączył w sobie elegancję, praktyczność i zaawansowaną technologię, co czyniło go jednym z najbardziej pożądanych kombi swoich czasów.
Dzień dobry,
Chciałbym Państwu zaprezentować samochód, który miał zostać u mnie na lata, lecz z powodu okazji, w postaci zakupu W140 zmuszony jestem przekazać go w inne ręce. Poniżej najważniejsze informacje oraz odpowiedzi na pytania potencjalnych zainteresowanych.
silnik: OM 605.911,
skrzynia biegów: 5 biegowa, manualna,
karoseria: podłoga zdrowa – bardzo dobry stan, błotnik przód prawy (korozja), tylnie błotniki pod szybami (do poprawki),
pozostałe: wnętrze zachowane w stanie bardzo dobrym, wersja 7 osobowa, oryginalny hak, pneumatyka tył, szyberdach, kilka fajnych smaczków.
W ostatnim czasie wykonałem:
– kompletny serwis układu paliwowego (pompa, rurki, wężyki, uszczelki,)
– nowe klosze lamp przód oraz tył, serwis wewnątrz reflektorów,
– dedykowany zestaw nagłośnienia wraz z dedykowanym modelem radia Continental, naprawiona wysuwana antena,
– felgi po regeneracji, opony wielosezonowe w bardzo dobrym stanie,
– serwis hamulca postojowego, układu elektrycznego wnętrza,
– wiele innych rzeczy, których nie będę już wymieniał.
Auto na moment obecny nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
20 999 PLN