Ford Mustang I generacji to prawdziwa legenda motoryzacji, która zadebiutowała w 1964 roku i natychmiast zdobyła serca miłośników samochodów na całym świecie. Ten sportowy pony car, z charakterystycznym długim przodem i krótkim tyłem, stał się symbolem amerykańskiej wolności i niezależności. Mustang oferował nie tylko dynamiczne osiągi dzięki różnorodnym opcjom silnikowym, ale także wyjątkowy styl, który wyróżniał go na tle konkurencji. Jego elegancka sylwetka, agresywne linie nadwozia i kultowe logo z galopującym koniem sprawiły, że stał się ikoną popkultury. Ford Mustang I generacji to samochód, który do dziś budzi emocje i pozostaje marzeniem wielu entuzjastów motoryzacji.
Auto kupiłem w grudniu 2020 roku, silnik nie odpalał. Stan samochodu jak to auto sprowadzone ze Stanów opłakany.
Ponieważ zamierzałem zrobić go dla siebie, postanowiłem rozebrać na części pierwsze. Tak więc wszystkie śruby w aucie zostały odkręcone, została sama blacha. Każdy element blachy który posiadał rdzę został wymieniony i tak wymieniłem w nim:
Nadkola zewnętrzne prawe i lewe, wewnętrzne prawe, podłoga po stronie pasażera i kierowcy, fragmenty podłużnicy z przodu prawa i lewa nowe, nowe tylne podłużnice obie, razem z podłogą bagażnika prawa i lewa strona, nowe tylne oba błotniki – w całości, nie bawiłem się w odcinanie w 3/4 wysokości, rozwiercone na zgrzewce i wspawane. Przednie błotniki prawy i lewy i fartuchy przy słupku A, kompletne podszybie góra i dół, pas dolny przedni i tylny, prawy kielich amortyzatora kompletny, nowe drzwi prawe i lewe, wstawiłem też kilka łat w miejscach gdzie nie opłacało się wymieniać całych blach – fragmenty w nogach tylnych siedzeń, progi były w dobrym stanie, wystarczyło wstawić kawałek reperaturki z prawej strony z przodu progu.
Całość została wyszlifowana do blachy. Na podłodze od zewnątrz i komorze silnika epoksyd, podkład w miejscach wymiany blach. Bardzo dużo wosku do wnętrz, progi drzwi, nadkola tył.
Silnik przeszedł generalny remont, skrzynia wymienione uszczelki gumowe wszystkie. Chłodzenie skrzyni – przewody nowe, układ hamulcowy, przewody cylinderki serwo i pompa, nowe. Nowy siłownik wspomagania, amortyzatory przód i tył, drążki kierownicze etc. Elementy układu kierowniczego gumowo metalowe nowe. Nowa instalacja elektryczna, wszystkie lampy. Nowa chłodnica.
Tapicerka – podsufitka kupiona nowa. Siedzenia przód i tył skóra robiona na zamówienie u tapicera. Wszystkie uszczelki łącznie z trójkątami w drzwiach i z tyłu, nowa cewka, akumulator. Wał napędowy zrobiony cały nowy. Zregenerowany most, wszystkie łożyska kół.
Całość lakierowałem sam. Alufelgi 15” nowe, opony nowe. Szyby były w dobrym stanie, przedni zderzak nowy, tylni oryginał ale w dobry stanie. Nowy zbiornik paliwa.
90 % nowych części kupowane w mustang- shop i mustangclinik, część w Niemczech i Szwecji. Na wszystkie nowe części mam potwierdzenie zakupu w mailach i / lub paragony.
Auto zarejestrowałem na klasyka w sierpniu 2022, spędziłem przy nim 1050 godzin.
SPRZEDANY!