BMW 525i Touring E34 to klasyczny model z trzeciej generacji serii 5, który zdobył uznanie dzięki swojej niezawodności i wszechstronności.
Wyposażony w 2.5-litrowy silnik M50B25 o mocy 192 KM, oferuje dynamiczne osiągi i komfortową jazdę. Jego zaawansowane zawieszenie oraz precyzyjne prowadzenie sprawiają, że jest idealnym wyborem dla miłośników klasycznych samochodów.
BMW 525i Touring E34 wyróżniał się również przestronnym wnętrzem i dużą pojemnością bagażnika, co czyniło go praktycznym wyborem dla rodzin i osób potrzebujących więcej miejsca na bagaż.
To pojazd, który łączy w sobie elegancję, moc i niezawodność, będąc idealnym wyborem dla osób szukających luksusowego samochodu o sportowych osiągach.
Witam,
Mam do zaoferowania BMW E34 525i Touring M50B25 Vanos z 1992r.
VIN WBAHJ51030GB83106 Data pierwszej rejestracji 01.10.1992r
Samochód posiadam od 2017r.
Samochód bezwypadkowy, w dużej części w oryginalnym lakierze, bardzo zadbany jak na e34, które ciągle jest użytkowane.
Zaraz po zakupie silnik przeszedł większy serwis, został wymieniony olej ze wszystkimi filtrami, została zrobiona płukanka, uszczelnienie, świece, fajki od świec.
Po tych zabiegach silnik wrócił z 10W40 na zalecane przez producenta 5W40
Samochód posiadał korozję na dołach błotników przód, dołach drzwi, błotników tył oraz progach.
Blacharz wyciął zainfekowaną blachę, zabezpieczył profile wewnątrz, zrobił wstawki, wycynował.
Blacharka jest zrobiona porządnie, w większości miejsc jest to wyprowadzone bez szpachli, samą cyną, dzięki temu po tylu latach blacha nadal w tych miejscach trzyma się dobrze. Posiadam zdjęcia z każdego etapu prac blacharskich. Następnie nadwozie zostało pomalowane i zakonserwowane.
zawieszenie zostało zrobione kompleksowo: z przodu wymienione zostały amortyzatory wraz z odbojami, osłonami, łożyskami, wahacze, drążki kierownicze, łączniki stabilizatora, łącznik miedzy przekładnią a drążkami.
Z tyłu z kolei zostało zlikwidowane nivo które się rozciekło. W jego miejsce zamontowano nowe amortyzatory z całym osprzętem, tuleje ,łączniki.
Dodatkowo zostały zamontowane sprężyny Einbach ProKit z delikatnym obniżeniem.
W kolejnych latach wymienione było sprzęgło wraz z wyprzęglikiem, wszystkie tarcze z klockami oraz regeneracja zacisków, chłodnica, sprzęgło, przewody paliwowe oraz oringi przy wtryskach, pompa wody, regeneracja alternatora, pompa wspomagania, uszczelniacz wału i wiele innych,
Silnik M50B25 na Vanosie, bardzo zdrowy suchy, piec, nie pobiera oleju, nie kopci, nie był upalany, ma moc, chodzi równo i cicho.
O dziwo po tylu latach BMW posiada katalizatory a wisienką na torcie jest końcowy tłumik Eisenmanna, co podkreśla brzmienie silnika.
Z wyposażenia mamy pełny komputer, elektryczne wszystkie szyby, elektryczne lusterka, podłokietniki przednich foteli, panorama (sprawna) BRAK KLIMY!!!!
Do samochodu dorzucam opony zimowe Hankook na felgach stalowych 15 cali
MANKAMENTY:
-Przetarcia na fotelach standardowo dla e34
-Rysy od wycieraczki na przedniej szybie, nie robiłam nic z tym bo szyba przód jest oryginalna z 1992r, nie chciałam jej zmieniać
-Drobne otarcia i rysy
-Delikatne pękniecie przedniego zderzaka
-Pojawiaja się drobne oznaki korozji w miejscah gdzie jeszcze nie było ingerencji, spokojnie do ogarnięcia w formie zaprawek
-Opony lato do dojechania
Przegląd do listopada, ubezpieczenie do grudnia 2025 roku.
Zapraszam do oględzin i jazdy próbnej, nie widzę problemu aby podjechać na kanał/SKP/ mechanika, wykonać pomiar czujnikiem lakieru.
18 500 PLN